Kerää koko sarja

 Semmoinen oli tuli kun tein pikavisiitin Lindexille uuden Modern Preppy malliston perässä.
Olin ajatellut, että tilaan nämä kätevästi vain netistä, mutta nukuin näköjään onneni ohi ja kaikki suosikkini olivat jo loppuunmyytyjä. En ole muutes varmaan koskaan aikasemmin ostanut vaatetta Lindexiltä itselleni, jotenkin aina tottunut suuntaamaan sinne lastenosastolle, mutta nyt kun katsoin muitakin mallistoja niin siellähän olikin paljon tosi kivoja!

Monta kivaa juttua sinne jäikin vielä kuten tummansiniraidallinen maximekko, en vain osaa pitää noita kokopitkiä mekkoja ja mielestäni näytin entistäkin lyhyemmältä siinä. Lisäksi kauppaan jäi myös kauniisti laskeutuva valkoinen raitamekko, jossa oli edessä taskut. Tässä harmikseni normaali kokoni oli himpun liian iso ja toinen koko sitten taas liian pieni hartioista. En meinannut millään saada sitä pienempää kokoa enää pois päältäni kun olin siihen kerran ahtautunut ;) Yhtä sinistä jakkua katselin myös, mutta se oli omaan makuuni ehkä liian "virallisen" näköinen ja mietin tulisiko sitten käytettyä kuitenkaan.

Noh, ihan tyhjin käsin ei kuitenkaan tarvinut poistua ;)
 

Ja sitten kaivattaisiin enää sitä kesää!


Päivän piristys oli muutes kun postissa odotti tämä Pink Dreams blogin arvonnassa voitettu vaaleanpunainen mariskooli! Minulla on kolme noita saman väristä tuikkua ja tämä palkinto oli todellakin erittäin mieluinen ja varmasti pääsee heti käyttöön. Ajattelin täyttää tämän vaikkapa pienillä suklaamunilla, usein kuitenkin käy niin, että ne eivät siellä kulhossa kauaa vanhene ;) Kiitos vielä arvonnan järjestäjälle!

10 kommenttia

  1. Ihania ;)!
    Just koitin niitä kuvailla, josko saisin omistanikin tänään sen postauksen..
    Eka paita oli mun suosikki!
    Ja juurikin se t.sin jakku tuli meille ja nuo samat siniset housut :).

    VastaaPoista
  2. Osittain sama sarja tuli kerättyä ja jotain muuta ja sarjan ulkopuoleltakin, mietin ihan samaa et ei juuri mulla lindexin vaatteita ole, paitsi yksi neuletakki jossa laatu oli niin-näin, toivottavasti nää ois parempia!

    VastaaPoista
  3. Evelina: Tykkään kanssa tosta ekasta tosi paljon, vaikka paljetit ei yleensä ole ihan mun juttu.

    Anni: Mä olen varmaan kulkenut siellä aika laput silmillä aikaisemmin ja yleensä tsekkaan vaan nopeasti sen lastenpuolen. Jatkossa pitää laajentaa reviiriä, nuo ainakin käteen tuntuivat hyvälaatuisilta. Semmoista kunnon jämäkkää kangasta ettei mitään lurua.

    VastaaPoista
  4. Ole hyvä :-)
    Kivalta näyttää tuikkujen kanssa!
    Minäkin haluaisin nyt tuollaista sini-valkoraitaa kesäksi, että sopisin yhteen tyttäreni kanssa (se Mayoralin mekko) :-D

    VastaaPoista
  5. Vaatteet näyttää kivoille,ja onnea arvontavoitosta!

    VastaaPoista
  6. Mä kans kävin Lindexillä tuon innoittamana. Mä ostin tuon saman neulemekon ja sitten sen raitamekon jossa taskut. Se oli niin mun tyylinen. Mulle se vaan on vähän tiukka rintojen kohdalta, joten mietin just että vaihdanko isompaan. Mutta sitten pelkään että roikkuu mun päällä, kun muuten tuo S oli hyvä mulle. Tuskin sitten olen enää näin rintava, kun imetys loppuu...

    Niin ja se tummansininen jakku kotiutui meille, aivan ihana. Mietin myös tuota raidallista. :)

    VastaaPoista
  7. Ihanat ostokset !
    Itse olen aivan ihastunut tähän mallistoon. Kahesti oon käynyt hamstraamassa noita Lindexiltä.
    Katoin kans netistä, mutta ei siellä tosiaan paljoa mitään jäljellä ollut.
    Noiden laatu vaikutti hyvältä, katotaan sit mitä on käytössä.
    Oon sun kaa samis tuon paljetti-raitapaidan ja raidallisen bleiserin suhteen sekä nuo siniset housut multa löytyy kans. Lisäksi sit muutamat muut jutut kans.
    Oon kanssa koittanut postausta saada aikaan,mutta kun on olevinaan niin hirvee kiire...ehkä mä saan kuvattua nuo joskus kuukauden päästä =D

    Magee pinkki mariskooli <3

    VastaaPoista
  8. upea toi raita jakku. Rento ja tyylikäs. :)

    VastaaPoista
  9. Raitoja - tykkään! :-D

    Taidankin mennä katsomaan olisiko täällä päin tuota värikästä raidallista paitaa(ko?). Siniraidallisia on kaapit jo ennestään täynnä, mutta nehän ovatkin klassikoita ;-)

    VastaaPoista
  10. Pikku hiiri: No niin kyllä sopisi, kiva vähän samistella ;)

    Hanna: Mäkin tykkään kovasti!

    Sirkku: Uskoisin, että on varmasti ihan hyvä sitten kun et enää imetä. Se oli tosi nätti ja mietin kanssa otanko, mut jätin kuitenkin.

    Wanilja: Olin mäkin varmaan näky kun sinne sovituskoppiin ängin varmaan koko mallisto käsissäni ;) Pitääkin tulla kurkkimaan sun löydöt!

    Tanja: Eikös, just sopivan rento että menee ihan farkkujenkin kanssa vaan.

    Jassu: Juu tuo on paita, 3/4 hihoilla. Ja hintakaan ei päätä huimannut, olikohan reilu 12e ;)

    VastaaPoista

Kommentit piristävät aina!