Lempimekko

Olen vähän huono postailemaan omista jutuistani,
kuvaaminen on hankalaa kun ei ole jalustaa ja tämän kyseisen jutun kohdalla se on usein joko päällä ja heti tietysti kotiäitilookkiin kuuluvasti jonkinmoisessa soseessa tai puklussa..tai sitten pesussa.
Sainpas vaan napattua muutaman kuvan tästä lempimekostani,
kyseessä siis ChillNorwayn Cloud dress värinä sand.
Nämä taidettiin myydä loppuun Tintin stylesta ja monesta muustakin paikkaa heti kun saapuivat, enkä ihmettele sillä on tämä kyllä niin mukava päällä ja käytössä.

Mulla on nykyään joka päivä kunnon bad hair day, parturiin pitäisi päästä ja äkkiä, mutta miten se ajan varaaminen muka tahtoo aina jäädä ja jäädä...Ens viikolla mä soitan!


 Eeville samaiselta merkiltä hempeää kesään..

Ja loppuun vielä pikkuinen nalle karhu, jonka kanssa olin tänään liikenteessä ;)

Niin ja vinkkinä, että ChillNorwayn naisten sekä tyttöjen joitain malleja löytyy nykyään myös Lastenpuoti Kuplasta!

22 kommenttia

  1. Ihana mekkotunika ja näyttää hyvältä sun päällä! Ei ihme että loppuivat.

    VastaaPoista
  2. Oi kun se onkin nätti! Onko tuo siis ihan sukkisten kanssa pidettävä malli vai leggareiden?

    VastaaPoista
  3. Maui: Kiitos!Ja materiaali on hiukan semmoista paksumpaa, vähän collegen tyylistä joustavaa eli on tosi mukava päällä.

    Anni: Mulla on ollut nyt semmosten paksumpien sukkisten kanssa, mut mietin et toimisi kivasti vaaleiden farkkuleggareidenkin kanssa ja miksei siis ihan muidenkin ja sit vaan baltsut jalkaan!

    VastaaPoista
  4. Onpa kaunis mekko, ja näyttää tosi hyvältä!:) Musta sulla on kivat hiuksetkin, ei yhtään bad hair day. :)
    Mutta mikä ihana söpöinen pikkuruinen nallekarhu siellä on rattaissa..:D <3

    VastaaPoista
  5. Tukka on ihan hyvä, mutta tuo tatska todella nolo.

    VastaaPoista
  6. Eppusen kaapilla: Hiukset on taas kasvanut viime kerrasta niin, ettei niitä tahdo saada enää mitenkään. Pakko päästä vähän lyhentämään näitä.

    Ano: Hah, mä taas rakastan tatskaa, joten eipä mua kiinnosta vaikka se susta on nolo :D

    VastaaPoista
  7. Onpa kaunis, sopii sulle täydellisesti! Sun uusi banneri on <3 !!!

    VastaaPoista
  8. Happy Little Me: Kiitos ;) Mua vään höiritsee kun en saanut sitä semmoiseksi koko yläpalkin suuruiseksi, taidot ei näköjään riitä, mut eiköhän se nyt noinkin mene.

    VastaaPoista
  9. Kiva mekko ja aivan ihana uusi banneri!

    VastaaPoista
  10. Banneri on niin kivan keväinen.

    Ei voi olla totta. Tiiäkkö, oon kuolannu tuota mekkoa tummansinisenä, mutta koot vaan on menny joka paikasta, eikä sitä sinistä oikein monessa paikkaa edes ole. Ostitko omasi just tuolta tintiltä? Mä en kestä katella tätä, haluun kans. Toi vaan on niiiin kiva! Ja chillin vaatteet on päälläki ihanan tuntuisia.

    Kade oon nyt sulle :)

    -Kirsi

    VastaaPoista
  11. ihana mekko! ja pakko lisätä äidin vaatteiden koristeisiin (ainakin meillä) räkä! :)

    VastaaPoista
  12. Pikku hiiri: Kiitos!

    Kirsi: Noi meni kyllä salaman nopeesti. En googlettamallakaan löytänyt enää kuin semmoisen kaupan Norjassa www.miinto.no ja siellä oli sinistä. Se on kanssa aivan ihana!

    Heidi: Kiitos!

    anonyymi: Hahaa, se unohtui ;) Järkyttävää kuinka monta kertaa sitä saa omatkin vaatteet päivässä vaihtaa, tai siis jos meinaa johonkin ihmisten ilmoille lähteä.

    VastaaPoista
  13. Ihana tunika! Sopii todella hyvin sulle ja istuu kauniisti sun päälle :)!
    Mulla on sama ongelma tuon kampaajalle menon kanssa, se varaaminen muka aina niin vaikeaa :/!
    Todella ihana uusi banneri <3

    VastaaPoista
  14. Voi kuinka kivan näköinen mekko :) Sopii sulle! Ite oon jotenkin huono pitämään mekkoja, vaikka ne niin kivan näköisiä onkin.
    Mää pääsen tiistaina parturiin, jee!!! Mietin, et jos repäsis jonkun lyhyemmän mallin, saa ny nähä, aikaa varatessa sanoin, etten vielä tiedä, mutta ihana parturi varasi sen verran aikaa että ehditään vaihtaa malliakin, jos siltä tuntuu :) Tuo sun hiusmalli on kyllä tosi kiva, jotain ton suuntaista vois ajatella... Vaikka onhan näissä pitkissä se hyvä puoli että nää saa helposti vetästyä kiinni...
    Söpö pikku nallekarhu ollu sulla seurana liikenteessä.

    VastaaPoista
  15. Sunnuntaita, aurinko paistaa ja lumi sulaa, parasta! Tuo mekko/tunika on tosi kivan näköinen. Ihanat yksityiskohdat ja mahtavaa että selkään niitä onkin juuri laitettu. Tosi usein selkä jätetään tylsästi sileäksi. Tosi nätti ja ihanan värinen. Mulla on muuten kanssa nyt jostakin syystä jäänyt kampaajalle meno... -Tiina

    VastaaPoista
  16. Tuo mekko on tosi ihana!
    Mulla myös jonkinlainen pakkomielle samasta mekosta sinisenä, mutta kun sitä ei mistään enää löydy... Ja Norjasta, josta löytyy on ne tullit ja muut niin kalliit :(

    Aurinkoista sunnuntaita!

    VastaaPoista
  17. Ihana mekko näyttää hyvälle sun päällä! kaunis banneri kuva:)

    VastaaPoista
  18. Kaunis mekko :)
    Minä olen miettinyt tuota samaa, miksi sinne parturiin ajan varaaminen aina vaan jää? Monta viikkoa on ollut tarkoitus soittaa, enkä vieläkään ole saanut aikaiseksi ;)

    VastaaPoista
  19. Sievä mekko ja kiva tatuoiti ;) Ei sinulla kyllä vielä kovin ylikasvaneelta tuo tukka näytä,mun silmiin tosi kiva malli. Aikaisempaan Blingo postaukseen kun joku kirjoitteli toimituksesta, että on hidasta. Mä olin toissaviikonloppuna blingo kutsuilla ja nyt tuli paketti. Ei mielestäni mitenkään hidas toimitus.

    VastaaPoista
  20. ... ja P.S. tuosta Lastenpuoti Kuplasta alkaa tulla mun lemppari putiikki kun sieltä löytyy mm. Creamie ja kohta MeMiniä myös. Muutamaan vuoteen ei ole oikein mistään sitä merkkiä saanut Suomesta.

    VastaaPoista
  21. Evelina: Miten se onkin niin vaikeaa. Hah, en oo vieläkään soittanut aikaa ;)

    Marika: Sama, kaikki näyttää muka liian juhlavilta arkeen, mut tää on kiva!

    Tiina: Tykkäsin kanssa tuosta selkäosasta, kiva idea!

    SiniK: No sepä, harmi kun ei näitä tainnut tulla suomeen tai sit nekin meni heti. Se sininen himottaisi vielä muakin ;)

    Hanna: Voi kiitos!

    peikkotytön äiti: Välillä sitä on kyllä niin saamaton ihan olemattomissakin jutuissa :)

    AnuH: No on se, ei oikein enää vaha ja lakkakaan auta ;) Kiva kuulla, että toimitus pelasi. Ja oli mullekin kiva ylläri kun google heitti tuonne Kuplaan kun tätä merkkiä googletin!

    VastaaPoista

Kommentit piristävät aina!