Summer news from Molo Kids

 Sähköpostiini tuli tällaisia aurinkoisia kuvia Molo Kidsin kesäuutuuksista.
Meille merkin ekat sisävaatteet tulivat vasta jokin aika sitten, mutta siitä lähtien olen kyllä ihastellut vaatteiden kivaa ulkonäköä ja hyvää laatua, eli ei varmastikaan olleet viimeiset. Uudessa mallistossa on paljon hawaji-teemaa ja mm. aika päheet aurinkolasit!





  






 









 Tykkäättekö?

Ps. Koitan urakoida huutikseen huomenna jotain molemmilta lapsilta. Tänään sain pari kohdetta jo lisättyä, mutta huomenna koitan saada loput ja tulossa on joitain kesävaatteita vielä ja jos ennätän niin viime kesältä pikkuisen poikavauvan vaatepaketti.


7 kommenttia

  1. Sisävaatetta meillä ei ole vielä Mololta ollut, ulkovaatetta sitäkin enemmän :D Kyllä joitakin paitoja olen sillä silmällä katsellut, joten kiva tietää, että laatukin miellyttää, josko vaikka alesta jotain kotiutuisi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meilläkään ei aikaisemmin ollut sisävaatteita, mutta kuulin niistä kovasti kehuja ja kokeeksi muutama juttu tulikin ja tykkäsin kyllä kovasti. Trikoovaatteet ainakin olivat kunnon jämäkkää trikoota ja tähtipaidassa on värit pysyneet hyvänä.

      Poista
  2. Mä sain samat kuvat ja pikaisella katsonnalla löytyi pari kivaa juttua. Yleisesti ottaen Molon sisävaatteet on mulle vähän liikaa (siis ne valokuva-printit...) mutta varsinkin tuo tokan kuvan teeppari on kiva.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ihastuin ekan kuvan pilkullisiin shortseihin, jossain kaupassa niitä jo näinkin myynnissä. Sama, osa on liikaa mutta mun ylläriksi Eevi tykkää noista printeista?!?

      Poista
  3. Mä ihastuin tuohon mekkoon! Ei ole yhtään meidän tyyliä, mutta ihastuin silti. Ja nuo flipflopit ja aurinkolasit on tosi mageet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustakin se on ihan kiva ja vielä noiden arskojen kanssa olis just kunnon kesäsetti!

      Poista
  4. Ei iske sitten yhtään. Merkitä tulee toisinaan ihan nättejä sisävaatteita, mutta koskaan ei ole tullut mitään meille heti nyt toi...

    VastaaPoista

Kommentit piristävät aina!