Huraa hupparit!

 On se niin kivaa kun ulkonakin pärjää jo pelkällä hupparilla!
Tykkään kovasti huppareista, mutta jostain syystä en niitä osaa oikein pitää talvella.Johtuu varmaan siitä, että huppu on hankala sen paksun toppatakin kanssa, joka tapauksessa talvella enemmän pidän sitten neuletakkeja. Kevään tullen onkin kiva aina kollata kaapista ne lempparit ja kesällä hupparit korvaavat itsellä täysin takin virkaa, hiukan paksummalla hupparilla pärjää hyvin pihalla jo keväälläkin jos ei tuule kovasti. Myös nyt kuivemmilla keleillä molemmat muksut ovat ulkoilleet jo huppari&farkku-linjalla.

Mikäli täytyy oikein ihmisten ilmoille lähteä (muuallekin kuin kauppaan!) luotan keväällä trenssiin johon yleensä yhdistän rennosti vain tennarit (en omista kuin kahdet korkokengät) ja kesällä nappaan niskaan ohuen nahkatakin. Joku tuossa jokin aika kyseli onko tyylini hukassa kun kaapistani löytyy myös niitä ns klassisia juttuja, mutta itse koen omakseni juuri tämän tyylin. Eli sporttista ja sitä hiukan siistimpää sekaisin, mihinkään kynähameeseen ja kauluspaitaan mua ei saa kovin äkkiä puettua ja useimmat ns siistimmät vaatteetkin on itsellä hiukan sporttisia lukuunottamatta juhlavaatteita. Siistimpänä asuna mulla menee esimerkiksi tregginssit yhdistettynä rentoon yksinkertaiseen mekkoon (ei mitään rimpsuja tai avonaisia kaula-aukkoja) tai vaikkapa pikee ja chinot. Enemmän olen kyllä kuitenkin housuihminen. Jalassa joko tennarit tai balleriinat. That´s it!

 No joo vähän rönsyili tämä mun kirjoitus, mutta hupparit on siis taas korkattu käyttöön ja kesäksi ostin sen haaveilemani uuden valkoisen ja muuten pärjäänkin vanhoilla. Vähän arka väri kyllä, mutta onneksi on kaapissa tehokkaita tahranpoistotököttejä ;) Jalassa ne lempparifarkut (edelleen) ja crocsin tennarit, jotka sain silloin blogin kautta. Noista crocseista olen kyllä tykännyt tosi paljon ja ihmeen valkoisenakin ovat pysyneet. Ajattelin vaan heittää pesukoneeseen sitten kun on sen aika, katsotaan kuinka käy!



Samalla otin pari kuvaa kivasta takkilöydöstä. Tämmöisen Weather Report- merkkisen softshellin löysin itselleni -40% alehintaan. Merkki on minulle entuudestaan tuntematon, googlettamalla löysin kotisivut kuitenkin täältä. Tämä on veden-ja tuulenpitävä ja todella kivan tuntuinen päällä. Aikaisemmassa softshellissäni oli lisäksi fleecevuori ja minusta se on tosi hiostava, että onkin jäänyt lähes käyttämättä. Tässä matsku on paljon ohuempaa ja notkeampaa ja sisällä vain tosi ohut trikoovuori. Ihan nyt näilläkin keleillä vielä pidettävä, ei yhtään liian kuuma. Tätäkin olisi ollut valkoisena, mutta ajattelin pitää tätä myös treeneissä, joten hiukan käytännöllisempi väri tämä punainen. Ja sopii hyvin musta/punaisten ulkoiluhousujenikin kanssa.
Onko tästä merkistä muilla kokemusta?



Sunnuntain jatkoja!

20 kommenttia

  1. Ihanat, nämä ois niin miun tyyliset mutta oon niin huono ostamaan itselleni yhtään mitään, näistä siun vaatteista kelpais kyllä kaikki nuo farkut on aivan ihanat :)

    kurkistuksella blogissasi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa ja kiva kun löysit tänne!Tiedän niin tuon, mullakin meni varmaan 1,5 vuotta etten ostanut juuri mitään uusia vaatteita kun olin joko raskaana tai imetin. Nyt on kiva kun voi taas käyttää niitä omia juttuja.

      Poista
  2. Olipas positiivinen yllätys nuo Crocsit ! :) Hyvältä näyttää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, todellakin!Ja ihan unelmakevyet!

      Poista
  3. Merkki on kyllä aivan tuntematon, mutta hyvältä näyttää! Punainen ja valkoinen on muutenkin mun mieleisiä värejä.
    Mutta olet sinä kyllä niin hoikka, että ihan kateeksi käy ;) Vieläkö muuten imetät Aatua? Pikkuisen pitäisi itsekin liikuntaa lisäillä niin viitsisi sitten vaatekaapin sisältöönkin taasen hiukkasen panostaa...Noh, luotan siihen että kesä hoikistaa kuten ennenkin ;)

    Ja mitä tulee tyyliisi, olet kyllä todellakin omasi löytänyt! :)

    VastaaPoista
  4. Mä tykkään kanssa musta/puna/valkoisesta ydistelmästä, mulla on toppatakki just noissa väreissä. Juu imetän vielä, tosin ihan muutama kerta päivässä enää ja enemmän se on ehkä sellainen läheisyyjuttu kuin, että nälkäänsä söisi. Jotenkin itsellekin on vähän vaikea siitä luopua, mutta eiköhän se varmaan ihan kohta jää pois kokonaan.

    No niin, kesää odotellessa siis ;)

    VastaaPoista
  5. Mun pitäis ostaa itelle kans huppari ulkoiluun, muutoin en osaa mitään hupullisia käyttää. Saanko udella mistä ostit ton sun hupparin? Ajattelin eka Gantin pinkkiä, mut toikin on kiva, ja valkoinenhan on helpoin ikinä, kloritilla saa aina valkoiseksi :D Siksi meillä varmaan onkin koti valkoinen, helppo pitää puhtaana.

    VastaaPoista
  6. Tää on viivi&viktorista. Näitä oli myös pinkkeinä ja tummansinisinä. On semmoista aika paksua ja jämäkkää puuvillaa, tykkään!

    VastaaPoista
  7. Tosi hyvältä näyttää, tuo huppari on kyllä kiva! Hieman samanlaisilla linjoilla mennään vaatteiden kanssa, housuihminen olen minäkin, eikä korkokenkiä tule paljon pideltyä. Nyt ei ole tosiaan tullut itselle ostettua mitään, ja tuskin kesälläkään paljoa ostelen. Josko sitten innostuis taas, kun pääsee vähitellen takaisin niihin omiin mittoihin, tai ainakin toivottavasti pääsen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, mullakin on tosi harvoin mitään korollisia ja niissäkin se korko on ihan naurettavan pieni ;)

      Poista
  8. Tosi kivoja juttuja olet itsellesi löytänyt! Mulla on myös aika samanlainen tyyli mutta ei tule nykyään itselle osteltua juuri mitään lastenvaatteisiin verrattuna:) Minkä kokoinen tuo sinun Hilfiger-hupparisi on? Houkuttelisi vähän mutta en tiedä mitoituksesta mitään. Ihanat myös nuo farkut!

    Terkuin, Heidi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huppari on kokoa S ja vastaa mun mielestä hyvin kokoaan, mulla on muutenkin yleensä s koko vaatteissa.

      Poista
  9. Oi ei...mitä tapahtui? Lähtiköhän mun kommentti jo ennen aikojaan?

    Eli olin siis kirjoittamassa, että kyllä noin upealle kropalle sporttiset vaatteet sopivatkin! Kummatkin yläosat ovat kivan pirteitä.

    Ja alemmasta postauksesta olin vielä sanomassa, että kyllä kannatti se valtava maalausurakka! Tosi kiva tuli!

    (P.S Käy katsomassa mun blogista varoitus niistä Ticketin Polka Dot rubbereista...)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi kiitos! Kyllä se kannatti, ihan eri fiilis täällä nyt!On niin valoisaa! Hei kiitti postauksesta, luinkin sen pikaisesti päivällä ja nappasin heti vetimen pois. Inhottavia tuollaiset jutut kun tulee sit ilmi jälkikäteen :(

      Poista
  10. Todella sinun tyylisiä vaatteita, mutta se mitä piti sanoa oli, että sinulla on kyllä tosi kiva hiusmalli tällä hetkellä :D Aivan upea leikkaus.

    Ja alemmasta postauksesta. Itse tykkään juurikin hirsitaloista ja juuri noin maalattuna on täydellinen. Urakka kyllä kannatti ja huikea lopputulos.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!Tykkään myös tästä mallista kovasti! Olihan siinä urakkaa, mutta lopputulos on kyllä kiva!

      Poista
  11. Ihan kuin omasta vaatekaapista postais ; ) Muuten onko tossa Hilfigerin hupparissa normaalia pitemmät hihat (tai sit sulla on normaalipituiset kädet ; ) Mä oon kokoa S mutta mulla on pitkät raajat ja just takkeja/paitoja on vaikea ostella kun lähes aina 36/S koossa hihat ovat lyhyet viimeistään sen ensimmäisen pesun jälkeen.
    Tenskut on kivat. Mun miehellä on noi lyhyt- ja pitkävartisena ja se ei antas niitäpois enää mistään hinnasta :D

    Hupparit ja softsellit on ykkös juttu meillä kaikilla nyt keväällä (pitäs laittaa vielä postaus niistä ennen kun suljen blogini)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tossa on kyllä ihan sopivat hihat, mutta mulla ei taida mitkään kovin pitkät kädet olla ;) Tai siis yleensä S koossa on sopivat hihat mulle. Eikä, suljet?Voi ei!

      Poista

Kommentit piristävät aina!