Kesän kenkii ja laukkui

 Mulla on ollut etsinnässä jo tovin tuohon laivalta ostamaani laukkuun sopivat kengät.
Tuntuu, että kaupassa on vain mustia ja valkoisia, sinisiä ei missään.
Tai ainakaan niitä tummansinisiä ja vielä sellaisia, joilla olisi mukava kävellä.

Vihdoin ne löytyivät, vagabondilta.
Tämä malli on tosi kiva ja mukava jalkaan, vastaavat on ollut mulla aikaisemmin mustina, mutta ne on jo aikapäivää puhkikävellyt. Vielä kun jostain löytäisin tämän saman mallin konjakin värisenä, olisin enemmän kuin tyytyväinen. Näitä näytti olevan myös vaalean beigenvärisenä ja tietty mustina ja valkoisina. Hintakaan ei ole paha, 49e.



 Nämä siis tummansiniset, vaikka kuvissa taitavat näyttää lähes mustilta. Ovat sopivasti juuri samanväriset laukun kanssa.

Pienemmän laukun olen todennut tosi käteväksi nyt kun mukana kulkee lähes aina myös se hoitolaukku.
Sinne mahtuu sopivasti just lompakko, puhelin ja avaimet ja tämmöinen pieni on helppo nakata olan yli sen hoitolaukun viedessä tilaa kuitenkin käsissä. Tämä beige on hiukan isompi kuin tuo sininen ja on kokonsa puolesta ehkä himpun verran vielä käytännöllisempi. Laukku on juuri hankittu, joten enempiä käyttökokemuksia ei vielä löydy.


 Tämä olikin ihan heräteostos ja laukun saavuttua olin kyllä tosi iloinen, että tuli hankittua!
Tähän kaipaisin vielä sitten niitä balleriinoja, taidan katsella niitä sitten alennusmyynneistä hiukan myöhemmin. Vinkkejä mistä?!
Netistä en enää kyllä edes yritä tilata itselleni kenkiä, ne ovat aina väärän kokoiset tai malliset!

 Kesän isompi kassi vetää sisäänsä tajuttoman määrän tavaraa ja tämä ajaakin välillä myös sitä hoitolaukun asemaa. Siinä ne ovat, pikku ja jätti ;)


Olen nyt aivan ihastunut tuohon bermondsey crossbody malliin ja tätä löytyisi useammassa värissäkin.
Haaveiluksi kyllä jäävät nämä, mutta musta ja valkoinenhan menisivät kaiken kanssa, pinkkiin olisi kengätkin ja keltainen vain on niin...keltainen! Kuvat on napattu John Lewisin sivuilta ja vinkkinä, että noita laukkuja näytti olevan siellä -50% hinnalla.

18 kommenttia

  1. Mulla on ollut monena vuonna Vagabondin konjakin väriset baltsut, mutta nyt panin merkille, ettei ainakaan Vagabondin omasta liikkeestä eikä parista kenkäliikkeestä ole niitä löytynyt.
    Kiva tuo pienempi laukku keltaisena ja pinkkinä. En vaan enää osaa ollenkaan käyttää pientä laukkua, vaan menee isommaksi ja isommaksi. Olen pakottanut itseni lähtemään kotoa sopivan laukun kanssa eikä aina tartte olla kauhean isoa, se vaan täytyy kaikella turhalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sepä kun niitä on ollut, mutta missä ne on kaikki nyt?!Just kun olis tarvetta ;) Toivottavasti jostain vielä löytyisi, nää uskaltaa ostaa vaikka netistäkin sovittamatta kun koko ja malli pysyy aina samana.

      Poista
  2. WAU. En ehkä kestä. Ihan superhieno laukku ja just sellainen mitä olen etsinyt! Saas nähdä kuinka käy. :oD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiks ookkin kiva!Just tommonen näppärän kokoinen ;)

      Poista
  3. Tosi hienoja laukkuja! Ja ihanat kengät, huippua kun löytyi laukun väriset.:) Mulle kelpaisi tuollainen pinkki laukku.

    Mulla on noita vagabondin baltsuja ollut tosi monena kesänä, nyt on pinkit ja valkoiset. Valkoiset on kyllä jo huonossa kunnossa ja tilalle ois tarkoitus ostaa mustat tai valkoiset, tai ehkä molemmat.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä!Mullakin on monet vagabondin, ne kiilakorkobaltsut on kanssa hyviä (ne pinkit mitkä mulla oli ed postauksessa) ja sit mulla on sellasia sliparin tyylisiä myös.

      Poista
  4. voi apuuva mitä laukkuja!! IHANIA KAIKKI!!! Onko toi isoin laukku Hilfigerin? Justiinsa eilen iskin silmäni tollaiseen ja nyt tuntuu vieläkin enemmän että se on pakko saada!!! Ja hei noi baltsut, munkin on saatava!!! :) ...vaarallisia nää blogit, tulee kalliiksi ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu on, se Nina tote. Voin kyllä suositella, ihan supertilava ja sisällä on useampi eri osio niin pysyy kamat järjestyksessä (ehkä).

      Poista
  5. Kaunis laukku ja kivat kengät!
    Brandoksella on aika kattava valikoima vagabondin kenkiä. Balleriinojakin vaan ei tainnut juuri tuota mallia olla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taisin sieltä tsekatakin, mutta ei ollut kokoja ;(

      Poista
  6. Ihana tuo sun uutukainen laukku! Ihan sun tyylinen :)!
    Tuon konjakin kanssa on kyllä haastavaa mätsäillä noita kenkiä ja laukkuja, kun pitäis olla niin sama sävy niissä.. Siks netistä on vähän vaikea varmaan löytää.
    Mutta pidän peukkuja että löytyis :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, pitäis olla just!Ei muuta kuin sitten alennusmyynteihin kiertelemään!

      Poista
  7. Hih, vagabondin kengät on lemppareita täälläkin, ja samaiset baltsut löytyy, vieläpä sinisenä. :) Kevään painelin ko merkin cortonoilla, aivan ihanan pehmeät jalkaan (ja väri ihanan hempeä vaaleanpun.)!
    Mulla olis vielä mustien kenkien mentävä aukko, mutta olisko ne baltsut vai kiilakorkoiset, sitä mietin vielä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo on parhaita!Mä ostin just kaverilta ne mustat kiilakorot kun olivat sille liian isot lopulta ja sit mulla on ne pinkit. Malli on tosi kiva niissä!

      Poista
  8. Aivan ihanat noi ballerinat! Mä rakastan Vaganondin kenkiä koska ne on vaan niin hyvät mun jalkaan!:) Oliskohan tuossa mullekin hyvät baltsut, olen nimittäin etsinyt jo pitkään hyviä perus ballerinoja.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen, ihan kuin ei olis kenkiä ollenkaan ;)

      Poista
  9. Mun siniset ballerinat (tuon laukun kanssa) meni jo rikki, hiukan harmitti. Pitää nyt mennä vielä suutarille kysymään et voiks niille tehdä mitään. Ja muutenkin ihania laukkuja, messengerin on niin kivoja kesällä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No pöh!Inhottavaa sit kun löytää just hyvät ja ne sanoo sopimuksen irti ;(

      Poista

Kommentit piristävät aina!