Onnea on...

 ..omistaa maailman paras isosisko!
Mun sisko on oikeasti aika huippu! No joo, meillä oli alussa vähän skismaa, mä kun olin uus tyyppi ja vein kaiken huomion. Silloin se ehkä vähän kiusas mua, vei leluja ja semmosta. Mut nyt kun mä oon kasvanut, niin me olleen oikeesti tosi läheisiä.

Tiiättekö, mun sisko kyllä tykkää musta tosi paljon. Se tulee esiin semmosina arjen pieninä juttuina, kuten jos mä esimerkiksi itken, niin se käy etsimässä mun lempilelun ja tuo sen mulle. Ja sit jos äiti antaa sille jotain hyvää, niin se sanoo aina, että Aatulle kanssa. Pitää mun puolia, on se huippu! Ja se myös rakentaa mulle legoista juttuja, ihan vaan, että mä saan rikkoa ne. Mä kun en vielä osaa. Se myös ulkona tekee mulle hiekkakakkuja ja meillä on hauskaa kun mä aina rikon ne. Ja se on paras antamaan keinussa vauhtia kun antaa aina niin lujat! Mua se aina vaan naurattaa!

Mut yksi miksi se on kanssa huippu on se, että se osaa ajaa meidän mönkkärillä! Ja se jaksaa kuskata mua ympäri pihaa niin kauan kun mä vaan jaksan istua kyydissä. Miettikää, mitäs muuta pieni poika voi toivoa, oma kuski! Mä oon liian pieni tuohon vielä, mut ens kesänä mä saan varmasti jo ajaa itse!









On se erisisko!

Nähdään taas!

16 kommenttia

  1. Ihan mahtavat, sisko ja sen veli. :D

    VastaaPoista
  2. Moi Aatu! Oma sisko on tosiaankin huippujuttu, niin kuin velikin. Te olette kyllä siskosi kanssa söpöjä :-)

    VastaaPoista
  3. On se ihanaa kun yhteinen sävel löytyy ja isosisko huolehtii ♥ Juuri kirjoittelin samasta itsekin :) Tuo mönkkäri olis kyllä meidänkin lapsille varma hitti! Voi että kun olis sellainen piha missä sillä mahtuis ajelemaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se ihana huomata kuinka tärkeitä ovat toisilleen. Ja sekunnin päästä painivat lattialla ;)

      Poista
  4. Voi kuinka suloiset, sisko ja sen veli :) Sisarusrakkaus on kyllä parasta ja toisinaan pahinta, hyvässä ja pahassa. Itselläni maailman rakkain isoveli jonka kanssa on pienempänä välillä otettu tosissaan yhteen ja seuraavana päivänä rakastettu ja pidetty toisen puolia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, mulla ei isompia sisaruksia ole ja nuorempienkin kanssa niin iso ikäero ettei juuri olla tapeltu ;)

      Poista
  5. Ihana kirjoitus :)
    Meillä ei vielä mene leikit yksiin. R vaan sotkee leikit ja sitten sitä tönitään ja tuupitaan. Eiköhän yhteisten leikkien aika kuiteskin vielä koita :)

    VastaaPoista
  6. Ihana kirjoitus ja ihanat eevi ja aatu :-)

    VastaaPoista
  7. Ihana!
    Meilläkin sisaret pitävät toisistaa hyvää huolta, vaikka mönkkärijuttuja ihan ei olekaan tiedossa. Kaikkein ihaninta tänä kesänä oli,kun vanhempi lauleskeli Risto Räppääjää : "elämä ei ole hassumpaa, kun Fannin kanssa asustaa..." ja viiden sekunnin päästä olivat toisensa tukassa kiinni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, ihanasti laulettu!Ja tosiaan, tilanteet muuttuvat silmänräpäyksessä!

      Poista
  8. Tuon ekan kappaleen luettuni luulin että puhut omasta isosiskosta mutta tekstin edessä hoksasin että ehkä ei sittenkään :D Ihanasti kirjoitettu! Meillä ei ihan tuo pikkuveljestä huolehtiminen ihan aina pelaa mutta pienempi katsoo kyllä siskoaan ihaillen siltikin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei isompia sisaruksia ole, mutta voi kuinka kateellinen olin pienenä kavereille joilla oli!

      Poista
  9. Vähänkös ihania kuvia ja ihana kirjoitus!:) Kyllä mäkin haluaisin tuollaisen oman kuljettajan!:) <3

    VastaaPoista

Kommentit piristävät aina!