Hair problem

 Huomenna olisi aika parturiin ja taas päädyin katselemaan netistä ideoita mitä sitä tällä kertaa tuolle kuontalolle tekisi. Kuvia katsellessa niin moni malli näyttää kivalta, ne kun on tietysti viimeisen päälle laitetut.
Kuvissa myös sellaiset mallit näyttävät parhailta, jotka eivät itselle todellisuudessa sovi yhtään. Esimerkiksi otsatukka. Näyttää tuossakin mallikuvassa niin hienolta, mutta mun taipuisaan tukkaan on melkoinen haaste. Muutaman kerran olen tätäkin uhmaten sen otsurin leikkauttanut, siis sellaisen tasapitkän, ja jo parin päivän päästä kironnut virhettä syvään ääneen. Ehkä nyt olen jo oppinut, mutta kiva noita on silti katsella. Sellainen revitty otsuri kyllä sopii, joka saakin olla vähän sekaisin, mutta ei tuollainen tasapitkä, ei sitten yhtään.

Hiuksissani on ollut varmaan kaikki värit ja mallit mitä vain on mahdollista.
Haluan yleensä kokeilla jotain uutta ja joskus se sopii ja joskus menee vähän pieleen. Lohduttaudun siihen, että hiukset ne vaan on ja kasvavat aina takaisin. Yksi pahimmista mokista on ehkä joskus leikattu poikatukka, missä etuhiukset olivat sillälailla hyppyrillä. Kuvassa olivat niin älyttömän mageet, mutta ne mun taipuisat hiukset eivät ikinä pysynyeet suorana pystyssä ja näytin enemmän Elvikseltä :D Huh!

Haluaako joku muu jakaa pahimman hiusmokansa?

 Tähän poimin muutaman oman suosikkini uk hairdressers sivustolta.

 Väriksi ajattelin tällaista tummanruskeaa. Etuhiuksissani on vielä vähän vaaleata jäljellä ja nyt ajattelin, että voisi värjätä kokonaan tummaksi.

 Voih, se otsuri! Niin kiva, mutta niin väärä mulle...



Tässä olisi muutama totetutettavissa oleva malli, itselläni kun on toinen puoli lyhyempi ja etuhiukset tällä hetkellä aika pitkät. Yleensä otan mukaan jonkun ideakuvan minkä tyylistä haluaisin, mutta loppupeleissä annan parturilleni vapaat kädet toteuttaa. Joka tapauksessa toistakin puolta saisi nyt lyhentää reippaasti, katsotaan millainen siitä sitten tulee!

Lopuksi jakoon muutama spostiin tullut kampanja eli sunnuntaihin asti Bootzilla tutustumistarjouksena Filippa K:n vaatteet 15% alennuksessa (täällä) ja perjantaina sekä lauantaina 10% alennus kaikista tuotteista koodilla "weekendflash".

Zalandolla 20% alennus nilkkureista (täällä).
Sis mainoslinkin.

Katsotaan minkä näköinen tyyppi sieltä parturista sitten huomenna astelee...

Ai niin ja yksi leluvinkki vielä tähän jos jonkun kotona asustelee Littlest pet shop faneja.
Eeville etsin synttärilahjaa ja löysin Toys R Us liikkeen nettisivuilta tuollaisen ison paketin noita hahmoja -70% alennuksella. Paketin ovh oli 49,90 e ja nyt sen hinta oli 14,99 ja niitä näytti vielä tuolla sivuilla olevan jos vaikka joku ajatteli näitä esim pukinkonttiin hankkivansa. Täältä löytyy siis.



12 kommenttia

  1. Hiukset on minullakin se ikuinen ongelma, mutta onneksi ne kasvaa takaisin. Viime syksynä hiukset ulottui puoleen selkään ja nyt mulla on hyvin tuon alimman kuvaparin oikeanpuoleisen punatukan leikkaus. Mun luonnonkiharat/taipuisat/paksut hiuksilla toimii ainakin hyvin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luonnonkiharat/paksut... Voih! (kadeskadeskades;)) Täällä piikkisuorat/aika ohuet:/ Mä en uskalla paljon kokeilla eri juttuja. Menen tutulla ja "turvallisella" leikkaus&raidoitus-linjalla. Pituus vähän vaihtelee, mutta yleensä aina niin että ponnarille saa. Niin ja Sini, meidän asusteet saapuivat tänään, yritän vkonlopun aikana saada aikaiseksi "tiksun kukat"-postausta;)

      Poista
    2. Wow Saija!Sulla on tapahtunut kunnon muutos!Ja kade oon mäkin noista paksuista hiuksista, mulla on semmoiset aika normaalit..pirun liukkaat ;)

      Maiju, jee!Odotan sun postausta!

      Poista
  2. Tuntuu että omat hiukset on aina se ikuinen ongelma. Ne joilla on kiharat, haluaisi suorat ja päinvastoin yms. Itse olen toooosi laiska tekemään mitään mun hiuksille eli en edes "jaksa" käydä kampaajalla ja viime vuosien tahti onkin ollut kerran puolessatoista vuodessa (nyt varmaan joku pyörtyy:))! Mulla onkin sitten aina enemmän tai vähemmän pitkät hiukset ja väriä olen tainnut viimeksi laittaa...öö..8 vuotta sitten. Eli lyhyesti mulla on sellaiset aika paksut ja vähän luonnonkiharat keskiruskeat hiukset, jotka ulottuu tuonne puoleen selkään. Otsatukka mulle kyllä sopis mut en koskaan ehdi laittaa sitä ja sitten se sojottaakin mihin sattuu. Mulle ei sovi yhtään lyhyet hiukset ja pahin hiusmoka taisi olla joskus lukiossa sellainen tosi lyhyt polkka ja värinä tooosi kirkas oranssin punainen, hih! Odotan innolla kuvia sun uudesta tukasta!

    T: Heidi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se on!Ja jos on lyhyet niin haluaisi pitkät ja pitkänä taas tekee mieli pätkäistä lyhyeksi. Mulla on melkein aina ollut lyhyt, ehkä pisimmillään joskus just olkapäille. Muutaman kerran on tosin ollut hetkellisesti pidennykset, auttaa kun haluaa kasvattaa hiuksiaan mut mun mieli ehti tietysti jo muuttua sen jälkeen ;) Joo noita mokia on hauska muistella jälkeen päin ja mikä häpeän tunne kun näkee jonkun vanhan kuvan missä on ihan hirveät hiukset :D

      Poista
  3. Mullakin on huomenna kampaaja:) Oon tosin niin tylsä että napsitaan vähän huonokuntoisia latvoja pois ja tehdään jotain tuolle maantienharmaalle juurikasvulle...Upea tuo alimman kuvaparin oik.puoleinen kampaus ja väri!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään siitä, se on semmoinen pehmeä vrt tuo vasemman puolimmainen. Kivan syksyinen värikin!

      Poista
  4. Hyvät niistä tulee joka tapauksessa, päädyt millaiseen tahansa :-) Mulla oli ens vkon perjantaiks varattuna jo parturi, mut jouduin perumaan sen, täytyiski muistaa varata uus aika, nyt kun taas tietää työvuoroja pidemmälle. Tosin kyllä näiden kans vielä pärjää, vaikka edellisestä käynnistä on reilu 1,5kk, joten ei sellasta hätää. Se on vaan aina yhtä huippua päästä kampaamon tuoliin, nyt kun oon täältä löytäny hyvän parturin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin on jo aikaa ja pakko käydä nyt säännöllisesti kun tuo juurikasvu pirulainen näkyy nyt selkeämmin kuin niissä vaaleissa. Toivotaan, että tulee hyvät!

      Poista
  5. Mullakin on tässä matkan varrella ollut jos jonkunlaista, mittaista ja väristä, hiusmallia.
    Nyt kuitenkin tuntuu siltä, että se omin tyyli on nyt löytynyt ja tässä olenkin jo pari vuotta viihtynyt. Välillä iskee vaan sellainen "ahdistus", että pitäisikö vielä joku muutos keksiä.

    Sulle voisi muuten sopia tuollainen lyhyt ja lämpimän sävyinen malli!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon semmoinen levoton sielu, että en kovin kauaa jaksa samaa hiustyyliä. Lyhyt on mulle se omin, mutta väri vaihtelee edelleen ;)

      Poista
  6. Mulla on pitkä, paksu ja luonnonkihara tukka. Otsis oli viimeksi -95 vuonna ja katastrofihan se oli! Vannoin etten enää ikinä leikkaa otsista, kunnes sitten viime syksynä napsasin ja se oli ihan täydellinen (kiitos sille joka keksi suoristusraudan)!!!

    -Neuponnuppi-

    VastaaPoista

Kommentit piristävät aina!