Viikonloppuale

 Stockmannilla on nyt 16.-18.11. kanta-asiakkaille ale -20% kaikista naistenvaatteista.
Tässä kuussahan ei tule myöskään ollenkaan postikuluja!
Itselleni tilasin muutaman neuleen ja yhdet Dr. Denimin Plentyt kun lisää värejä ja kokoja oli saapunut.
Edelleen suosittelen kyseisiä pöksyjä, ihan parhaat jalassa!Myös toppatakkipuolella oli kivoja uutuuksia..
Kanta-asiakkaksi voi liittyä netissäkin ja nuo edut saa heti käyttöönsä.

Dr. Denimin Plentyt värivaihtoehtoineen.


 Ja tässä muutamia suosikkejani neuletakeista:

2./3. NOOM
4. Repeat

Ai niin ja toiset valopallot saatu koottua onnistuneesti, jes!
Lastenhuoneeseen tilasin nämä pallot värissä Tao Tong, ovat minusta tosi kivat ilman valojakin.
Mietin, että virittäisikö ne jotenkin roikkumaan tuosta hyllyn etureunoilta, mutta olkoot nyt hetken noin.
Pari tonttua hyppäsi jo pallojen päälle istumaan ja vahtimaan onko lapset kiltisti...näin ainakin äiti sanoo ;)




Tunnelmallista viikonloppua!

Ps. Muistakaa osallistua Tiksun arvontaan..

(Postaus sisältää mainoslinkin)

8 kommenttia

  1. Kiitos dr. denim vinkistä, piti laittaa kokeilumielellä yhdet tulemaan;) Kivaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  2. Hei kiitti, en tajunnutkaan noita DR.Denimeitä että niitäkin sais sieltä! :)) Oon Carlingsilla kokeillut ja olivat kyllä hauskat. Taidanpa uskaltaa laittaa yhdet tilattavaksi, mulla on nyt joku ihmeellinen farkku-ihastusm enossa :D

    VastaaPoista
  3. Onko noi Dr Denimit millaista mitoitusta? Esim Espritin housuissa mulla on kaikki kokoa 36, niin oisko noista sit S sopiva...?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi joustaa aika paljon, että ei kannata liian suuria ostaa. Mulla on 34&36 ja noista käytössä xs, varmaan se S olisi sitten ihan hyvä!

      Poista
  4. Eikös noita housuja myydä Tuurissakin(Zippers), ei tartte tilata:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu myydään ja sieltä olen ostanutkin mun mustat. Nyt vaan saa tuolta stockalta edullisemmin eikä postikuluja niin ilman muuta mä sieltä ne nyt ostin..

      Poista

Kommentit piristävät aina!