Duetto

Duetto.fi kaupan sivuilla olen surffaillut aikaisemminkin valikoimista löytyy usein monia omaan makuuni sopivia asuja. Pidän melko yksikertaisista vaatteista ja väreistä, raidat ovat kestosuosikkini ja tyylini on jotain klassisen ja sporttisen väliltä päivästä riippuen. Pyrin ostamaan vaatteita joiden tiedän miellyttävän silmää vielä vuosienkin päästä ja ennemmin säästän kauemmin saadakseni jotain todella ihanaa kuin ostan muutaman ihan kivan, jotka jäävät sitten lopulta käyttämättä. Aina ei tietysti se hinta ole laadun tae ja kaapistani löytyy todella edullisiakin laadukkaita vaatteita ja samoin joskus on joutunut kalliimmankin vaatteen laatuun pettymään. Mikään tyylinikkari en todellakaan luulekaan olevani, olen vain tavallinen minä ;)

Sain yhteistyöehdotuksen Dueton kanssa ja minulta kysyttiin voisinko esitellä hieman kaupan tarjontaa omien suosikkituotteitteni muodossa. Mielessäni oli heti muutama tuote, joita olin aikaisemmin käynyt ihailemassa ja kollaasiin keräsin niiden lisäksi vielä InWearin neuleen, Ted Bakerin laukun sekä Debbien ruskeat saappaat. Jo jonkin aikaa olen haaveillut kuvan Henri Lloydin lyhyestä villakangastakista, joka ainakin kuvissa näyttää suorastaan täydelliseltä ja takki olisi tarpeeksi erilainen kuin mitä käytöstä tällä hetkellä löytyy. Toiset ehdottomat suosikkini ovat kuvassa näkyvät ViaVain käsintehdyt nahkanilkkurit ruttuvarrella, näissä korkokin olisi tarpeeksi matala minun taidoilleni ;)

Kollaasin tuotteet löydät täältä


Dueton valikoimista löytyy vaatteita, asusteita ja kenkiä mm seuraavilta merkeiltä: Gant, Ralph Lauren, By Marlene Birger, Part Two, Tiger of Sweden yms. Kauppa tarjoaa nyt ilmaiset postikulut kaikkiin tilauksiin koodilla KAIKKIMITÄOLEN ja koodi on voimassa 31.1.2013 asti!

Mitäs te tykkäätte mun suosikeista?

Ei kommentteja

Kommentit piristävät aina!