Tennarit kevääksi

Kevätkenkiä on alkanut ilmestyä jo kauppohin ja viime viikolla silmiini osui kauppareissulla nämä Vagabondin Cortona nahkatennarit. Sovittelin näitä ja olivat niin mukavat jalassa, että ei näitä voinut enää kauppaan jättää. Kuljen useinmiten tennareissa ja viime vuotiset näyttivät kaikki jo aika puhkikävellyiltä, joten uusille oli tarvettakin. Itse tykkään myös kovasti Vagabondin muistakin kengistä, sopivat omaan jalkaani malliltaan yleensä hyvin ja hinnatkin ovat ihan kohtuullisia.



Värivaihtoehtoja näissä oli useita, nuo vaaleanpunaiset ovat mielestäni myös aika ihanat, mutta päädyin lopulta noihin konjakinvärisiin, jotka menevät useamman asun kanssa. Googlettelin kuvia muista väreistä ja nämä napattu Brandoksen sivuilta ja samalla huomasin, että siellä on tänään voimassa -10% alekoodi yli 50e:n tilauksiin ja postikulut ovat ilmaiset. Koodilla VMM4MS saa siis tuon alennuksen. Nämä ovat myös KooKengässä alessa plussakortilla 69,90, mutta jos joutuu nettikaupasta tilaamaan niin päälle tulee vielä postarit ja silloin tuo Brandoksen hinta on hieman edullisempi.


Kevääseen ei minulla tarvetta olekaan oikeastaan kuin yhdelle asialle, konjakinväriselle nahkatakille. Toivoisin löytäväni sellaisen jakkumallisen, joka olisi pituudeltaan vähän tuohon lantion päälle. Nyt useimmat mallit ovat aika lyhyitä ja pusakkamallisia ja hiukan erilainen olisi itsellä etsinnässä. Kollaasin takeista kumpikaan ei ole sitä mitä etsin, mutta väri olisi noissa kohdillaan.

Kuvat bubbleroom ja duetto

Blogini kutsuttiin inspiration yhteisöön ja päätin lähteä mukaan ainakin kokeilemaan. Tämä ei juurikaan mitään muutoksia tuo blogiini muutamaa banneria lukuunottamatta, blogini sivupalkissa näkyy jatkossa muutama uusin päivitys insipirationissa olevilta blogeilta ja omaani voi myös seurata inspirationin kautta. Oma blogilinkkilistani pysyy jatkossakin tuossa sivupalkissa.

45 kommenttia

  1. Kivat tennarit. Minä olen yrittänyt etsiä talvisaapikkaita ja Vagabondilla oli monta hyvää mallia - mutta pohjat! Eipä niillä olisi Suomen talvikeleissä pystyssä pysynyt - ja periaatteesta en halua ihan uusiin kenkiin uusia pohjia laitattaa;)
    Mukavaa tiistaipäivää sinne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi hö!Mulla ei merkin talvikenkiä ole ollut, mutta balleriinoja, avokkaita ja nilkkureita ja niistä olen tykännyt.

      Poista
  2. hihi on ne vaan ihanat. ja voi ei... löytyy valkoisenakin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on ne! Ja liikaa värejäkin :)

      Poista
  3. Mä jo viime syksynä kun nämä tulivat ihastelin näitä ja kovasti mietin noiden beigen väristen ostamista.. Nytkin mietin kovasti näiden ja valkoisten conversejen väliltä, ovat kyllä hienot ja mikko oli näiden kannalla ;)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämä on kyllä kivat, mutta niin on conversetkin :)

      Poista
  4. Ompa hyvännäköset tenskut! Täytyy käydä itekki kattoo :)

    VastaaPoista
  5. Tosi kivat kengät!
    Ja onnittelut Inspiration-kutsusta! :)

    VastaaPoista
  6. Onpa tosi hyvännäköiset tennarit, pitää katsastaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja tosi hyvät jalassa, ainakin mun mielestä!

      Poista
  7. Samat kengät päätyi minunkin kenkärivistöön. Tosin vaaleanpunaisina. :D
    Mietin kovasti vaaleanpunaisten ja beigen välillä, vaaleanpunainen vei voiton. Vaaleanpunainen huivi ja kengänauhojen värinen nahkalaukku, niin passaavat moneen asuun kivasti. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne vaaleanpunaiset on kyllä tosi kivat. Mä ajattelin, että käyn tsekkaamassa tuolla nahkapaikassa vielä, siellä kun on yleensä kengät edullisempia kuin muualla, että jos ne vaaleanpunaiset lähtis mukaan hyvällä hinnalla :)

      Poista
  8. Herranjestas. Minulla ihan henki salpaantui, kun nuo vaaleanpunaiset näin. I-H-A-N-A-T!!!

    VastaaPoista
  9. Nuo on aivan parhaat :-) mulla viimevuodeslta nuo vaaleanpunaiset ja vaikka on paljon käytetty ovat pysyneet hyvinä. Ainakin täällä myytiin vuossitten tosi nopeesti loppuun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo nuo menee vissiin aika nopsaan ja kiva kuulla, että on sulla pysyneet hyvänä. Pian nähdään!

      Poista
  10. Voi että mä haluaisin nuo vaaleapunaiset:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin voisin vielä sellaiset ottaa ;)

      Poista
  11. Nuo sun valitsemat on parhaat ..tahtoo!!

    VastaaPoista
  12. Oih ja voih. Ei voi vastustaa! Melkein klikkasin jo vaaleanpunaiset, mutta päädyin konjakkiin käytännöllisyyden vuoksi. Kiitos vinkistä! Tennareita oltiinkin vailla täällä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne vaaleanpunaiset on kanssa niin ihanat, ja jotenkin kuin karkit. Just kuten Laura tuolla yllä kirjoitti, että varmasti tosi kivat vaaleanpunaisen huivin kanssa ja kaveriksi vaikka vaaleat kesäiset farkut. Mäkin päädyin turvallisempaan konjakkiin, mutta nuo vaaleanpunaiset ei kyllä meinaa jättää olenkaan rauhaan :)

      Poista
  13. Ihanat tennarit!!!

    Miten vastaavat kokoaan eli uskaltaako tilata sen koon, mitä yleensäkin käyttää?

    -Elina-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onko sulla muita vagabondin kenkiä? Kun mulla on kaikista niistä 38 ja se oli näissäkin sopiva. Yleensä mulla on 38/39, useimmissa tuo 38 että sanoisin vastaavan aika hyvin kokoaan.

      Poista
    2. Ei oo ollut nyt vuosiin Vagabondeja ja kengännumero on tässä jo ehtinyt sen jälkeen muuttua. Mutta tuon perusteella mitä kerroit uskallan tilata sen koon, mitä nyt yleensäkin käytän. Kiitos Sini taas avustasi! :)

      -Elina-

      Poista
    3. Toivottavasti tulee hyvän kokoiset!Kiva kun oli apua!

      Poista
  14. Mä ihastelin näitä Puistolassa -blogissakin. Ihan must-have noi vaaleanpunaiset <3

    VastaaPoista
  15. Mä olen näitä kanssa ihastellut monet kerrat, mutta en ole uskaltanut kokeilla, koska sitten ne olisi pakko ostaa :)

    VastaaPoista
  16. Onpas kivat tennarit! Itselläkin olisi tarvetta, edelliset kuljin puhki ja tuuppasin roskiin. Kun vaan ehtisi jonnekin kokeilemaan ennen kuin on taas aika ostaa talvikenkiä.. Tosin luulen ettei naisellinen koko 42 ihan ekana lopu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kanssa kuljen kaikki aina ihan loppuun saakka ja sitten harmittaa kun ei löydä uusia yhtä hyviä!

      Poista
  17. Mä oon niin kauan haaveillut nahkatennareista, mutta Consien vastaavat on ollut hieman yli budjetin. Nää olis just hyvät konjakin värisenä...lisäksi tuo vaaleanpunainen olis aikas herkku :)

    Hei, tervetuloa Inspirationiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää on kyllä edullisemmat ja suosittelen sovittamaan jalkaan, ainakin mun mielestä oli tosi mukavat!

      Kiitos!

      Poista
  18. Mites noissa toi resori, joka helpottaa pukemista? Onko se kestänyt hyvin että ei ole turhan paljoa venynyt? Mietin kanssa juuri näiden, mutta lyhytvartisten ostoa!! Mutta kiinnostaisi tuo resori.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. huomenta! Itseasiassa mulla on nuo resorit tosi napakat edelleen, vaikka olen näitä pitänyt hurjasti. Se kuminauha on sellainen aika paksu ja tiukka ainakin alussa, että ei mun mielestä löysty kyllä kovin helpolla.

      Poista
    2. no hyvä! sitten mäki meen ostaa noi joku päivä mut lyhytvartisina!! onks noi muute ylipäätää kestäny hyvin että on vieläki ehjät? :)

      Poista
    3. Juu kengät ovat pysyneet ehjinä, ainut vika noissa mokkaisissa on, että ovat arat vedelle. Minulla on nahkaiset myös ja ne ovat säilyneet parempina, noissa ruskeissa mokkaisissa näkyy kaikki roiskeet yms.

      Poista
    4. mistä oot ostanu ne nahkaset?

      Poista
    5. Ostinkohan brandokselta viime vuonna. Noita kyllä varmaan on melkein joka kenkäkaupassa esim k-kenkä, andiamo yms..

      Poista
  19. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista

Kommentit piristävät aina!