Vila&Esprit ALE!

 
Mun vaatekaapista löytyy joitain perusvaatteita niin Vila kuin Esprit merkiltäkin. Kun en mikään muodin edelläkävijä ole niin joskus nappaan Vilalta jonkun juuri nyt "in" olevan jutun hieman edullisemmin ja vähän tunnustelen olisko se mun juttu. Ei harmita sitten niin paljoa jos jääkin käyttämättä ja jos tykkään, saatan ostaa jotain samantyylistä joltain muultakin merkiltä. Aika harvoin kyllä teen suoranaisia heräteostoksia itselleni, usein vain koitan löytää vähän vastaavia niiden tilalle, jotka olen jo aikaisemmin hyviksi todennut. Aika tylsää :) Juhlavaatteet on yksi sellainen juttu, mitä olen todella huono ostamaan, ajattelinkin nyt tilata yhden mekkon sovitukseen kun Booztilla on -20% ale valikoiduista Vilan ja Espritin tuotteista. Ale on voimassa sunnuntaihin saakka.

Vilalta löysin viimeksi tällaisen kivan ohuen mustavalkoisen raitapaidan, olen nyt jotenkin kovasti ihastunut noihin selässä oleviin vetoketjuihin, jälkijunassa tullaan siis näissäkin jutuissa :)



Kokosin pariin kollaasiin muutamia suosikkejani näiltä merkeiltä, nuo tähtikuosiset pillifarkut näkisin niin hyvin mun mustan nahkatakin kanssa! Muut tässä sitten vähän simppelimpää tyyliä ja toisessa kollaasissa omasta mielestäni nättejä kevättakkeja.


Postaus sisältää mainoslinkkejä 

Ps. Tänään on alkanut myös MyCinnamonGirl nettikaupassa loppuale ja kaikki tuotteet vähintään -60% ja jopa -80% alessa! Tässä muutamia suosikkejani, näistä oli ainakin hyvin kokoja vielä jäljellä!






5 kommenttia

  1. miksi en löydä tuota tähtipaitaa...oon selannut kaikki läpi :/
    tosi ihania!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! Tässä linkki paitaan vielä http://www.boozt.com/fi/fi/vila/take-tee_1694949/1695058?group=search

      Poista
  2. Löytyi, kun koetinkin noista linkeistä :D

    VastaaPoista
  3. Tykkään Vilan vaatteista myös ja tuo vetskaripaita näyttää tosi kivalta! :)

    VastaaPoista

Kommentit piristävät aina!