TIRED OF BEING BLONDE






Lyhyesti ja ytimekkäästi, uusi lookki!
Mitäs tykkäätte?

22 kommenttia

  1. Vau! Upea!
    T: Nitta

    VastaaPoista
  2. Onpas ihana ja sopii sulle tosi hyvin! Mä olen varmaan viimeiset 5 vuotta haaveillut otsatukasta mutten vaan vieläkään ole uskaltautunut sellaista leikkauttaa. Neuletakki on muuten myös ihana:)

    T: Heidi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä viimeksi päätin etten ikinä enää leikkaa otsatukkaa, mutta here we go again :D

      Poista
  3. Todella hieno! En olis nyt tunnistanut jos oltais törmätty ;)

    VastaaPoista
  4. Uuu mikä leidi, uus lookki sopii sulle loistavasti!!

    VastaaPoista
  5. Ihailen sun rohkeutta, hienosti sopii!
    Silkasta uteliaisuudesta kysyn saatko työhösi laittautua, vai ootko työssä jossa pidetään tiettyä työasua?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllästyn aika nopeasti kyllä aina mun hiuslookkeihin :) Mulla ei ole työasua, mutta ei tarvitse kuitenkaan mitenkään erityisesti laittautuakaan siis tyyliin kauluspaita ja kynähame. Eli aikalailla semmoiset normaalit vaatteet vaan :)

      Poista
  6. Kyllä muuttu ulkonäkö hurjasti! Mä tosin olen enemmän itse vaaleiden hiuksien kannalla :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas jo kyllästyin niihin :)

      Poista
  7. Vau,hieno! :) -Beda

    VastaaPoista
  8. Hieno leikkaus! Inkeri

    VastaaPoista
  9. Tosi hieno uus tukka!
    Mistä noi sun kengät olikaan?

    -Milla-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on semmoiset kuin lazamani merkkiset.

      Poista

Kommentit piristävät aina!